Hej!
Min senaste video med musik, denna gång månljus.
http://www.clearskies.se/Moonlight%20video.htm
Vänligen
P-M
Månljus video
Re: Månljus video
Stämningsfull film. Dock tappar man lite känsla då bilden är så liten (på en skärm med hög upplösning som min med 1920*1200) Får tittap å det på Tvn med lägre upplösning då blir nog bilden stor så det räcker 

Proffsigt gjort!
En mycket fin produktion.
Dock blir det lite fel format som du säger Robert på en liten dataskärm. Man tappar lite skalan.
Finns det inte möjlighet att lägga ut den så man får se den i helskärm?
Bengt
En mycket fin produktion.
Dock blir det lite fel format som du säger Robert på en liten dataskärm. Man tappar lite skalan.
Finns det inte möjlighet att lägga ut den så man får se den i helskärm?
Bengt
Väldigt snyggt, gillar skaprt kameraåkningarna, ger en häftig närvarokänsla.
Läcker video Perran jag gillar skarpt mystiken i den.
Är Panoreringen gjord i Premiere Elements(eller liknande program) eller har du införskaffat dig en dolly?
//Morgan
Är Panoreringen gjord i Premiere Elements(eller liknande program) eller har du införskaffat dig en dolly?
//Morgan
// Morgan
Håller med tidigare, riktigt läcker video.Morgan wrote:Läcker video Perran jag gillar skarpt mystiken i den.
//Morgan
Han bör ha flyttat kameran på något sätt även om det inte är dolly då perspektivet ändras. Syns väldigt tydligt både i början men extra tydligt när du ser "stenen" i mitten flytta sig mot öppningen i borgen.
Återigen, riktigt härlig video och bra musikval, gillas starkt!