•Det är då ett bilbatteri på 45Ah som jag satt i en verktygslåda.
•Det första jag testade var hur mycket handtaget tålde och det var som jag misstänkte inte mycket, så det har jag förstärkt med skruvar. Funderar att även sätta ett hakspänne mellan lock och låda på kortsidan för att fördela vikten ytterligare när man bär lådan.
•Jag har en säkrings låda med 6 säkringar.
•Jag har använt 2,5 Rk kabel till det mesta.
•En huvudbrytare
•2 st 12V uttag
•2st USB uttag
•Volt och Ampere mätare som visserligen ska bytas ut för det blev lite fel vid inkopplingen

•Lite belysning runt om lådan för skojs skull och när den står under stativet så blir det ljus så man inte springer och snubblar. Kan vara att det lyser för skarpt, men det återstår att se.
•På batteriet har jag satt en snabbkoppling till min laddare.
•2 olika kanaler för styrning av värmeband. Detta är inspirerat av ragges bygge och det är även i den tråden jag fått hjälp med hur allt skulle kopplas. För att inte råka ut för att det skulle bli för långt mellan värmeband och batterilådan som kommer stå på marken så gjorde jag en liten låda med RCA kontakterna och en krok så den kan hängas under stativet. Denna lilla box kopplas in i batterilådan med XLR kontakt. Varje kanal har en egen säkring och brytare.
•Sakerna är inköpta mestadels på Ebay och Kjell o C.
•Nu har jag glömt att hålla koll på vad allt kostat men när jag räknar grovt så landar det runt 1500:-