Inne från det mulna vädret så tänkte jag vi alla kan se "2" bilder på hur eran Workspace ser ut, där ni sitter o processerar bilder och så kan ni även skriva med vilken typ av dator (Bra astro setup) och skärm ni använder och samt vilka bildbehandlings och planetarie\styrning och guidnings program (astro)

Det är riktigt kasst väder med mycket moln så det kanske kan vara kul i brist på nått annat...
Här är min Hörna, en 24" och en 22" kopplad till en hemma byggd Phenom X2 II Black processor som är Olåst så det är nu en Phenom X4 Quadcore, sitter på 8gb DDR3 ram av typen Kingston HyperX och en Moddad Dual HD7770 och 500gb SSD2.
Programmen jag kör är alla betalda som ska vara det, dom körs under Windows 7 x64 Ultimate. Program : StarryNight Pro Plus 6.4.3, Maxim DL 5.1 Pro suite, Adobe PS CS6 extended fullt uppgraderad med alla astroplugins man kan behöva i efterbehandling, Pixinsight 1.8 x64, Neat Image & DeblurMyImage, Cartes Du Ciel 3.26, PHD Guiding, EQmod, Ascom (Drivisar), EQAlign, AstroArt.
Med vänlig hälsning, Marko