Någon av astronet folket som ska dit i helgen o mingla.
Efter lite velande fram och tillbaka ska nog undertecknad och Timo nog dit för en kort vända på lördagen.
Vädret ser väl tyvärr inte att bli så lysande.
Bengt
Mariestad träffen
Re: Mariestad träffen
Gjorde om Bengts inlägg till en omröstning.
Jag har uppgraderat mitt val från Nej till Kanske.
Först kolliderade Mariestadsträffen med min 5-åriga bröllopsdag som jag valde att vara hemma för. Men hade dålig koll på kalendern och trodde Mariestadsträffen var förra helgen...
Så nu vet jag inte om jag skall åka. Har fått utresetillstånd men kanske behöver jobba med bilder för min utställning helgen efter.
Vem vet Bengt och Timo kanske kidnappar mig på vägen
Jag har uppgraderat mitt val från Nej till Kanske.
Först kolliderade Mariestadsträffen med min 5-åriga bröllopsdag som jag valde att vara hemma för. Men hade dålig koll på kalendern och trodde Mariestadsträffen var förra helgen...
Så nu vet jag inte om jag skall åka. Har fått utresetillstånd men kanske behöver jobba med bilder för min utställning helgen efter.
Vem vet Bengt och Timo kanske kidnappar mig på vägen

Om träffen är 1 September är det uteslutet men om den är senare skulle det vara roligt att åka upp igen.
När är den? (Frågar en person som är dåligt uppdaterad)
/Jonas
När är den? (Frågar en person som är dåligt uppdaterad)
/Jonas
Under Vintergatans sken rullar dyngbaggen rakt
Tack för svar Bengt men det fungerar tyvärr inte bättre eftersom vi ska till Stockholm för doktorspromotion av en god vän till familjen. Synd att det inte passar ihop
Ha det jättebra på träffen och skulle ni träffa Joel von Knorring, fråga honom om han fortfarande slipar om speglar till nya konfigurationer. OK?
Hälsar
Jonas

Ha det jättebra på träffen och skulle ni träffa Joel von Knorring, fråga honom om han fortfarande slipar om speglar till nya konfigurationer. OK?
Hälsar
Jonas
Under Vintergatans sken rullar dyngbaggen rakt
Jaså han håller på än?
Vi får väl se om han är där.Tror knappt jag träffat honom innan.
Bengt
Vi får väl se om han är där.Tror knappt jag träffat honom innan.
Bengt
Vad jag vet kommer åtminstone jag och Mats J från Uppsala. Troligen försöker vi åka ner redan på torsdag efter jobbet för att tjuvstarta. Enligt SMHI (prognos 15.20 idag) blir det klart på torsdag natt. Förra året var det också bäst väder på torsdagen.
Mvh,
Lasse H
Mvh,
Lasse H