Allting har 360 graders uppbyggnad. Som jag skrev om i min förra artikel ”vad är energi”.
Om vi ska ta och fortsätta därifrån jag slutade. Vi tar och tittar på vårat universum så är hela universum uppbyggt i 360 graders uppbyggnad. Likt en cirkel formad universum galax.” En super galax”. Alla miljarders galaxer ute i rymden bildar en enda gigantisk galax som roterar kring universums centrum. Zoomar vi bort ännu längre ut så framträder flera universum galaxer om kring våran cirkel formade universum galax som jag kallar (Super mega galaxer) Och dom bildar också en uppsättning med miljarders med super mega universella galaxer Som i sin tur bildar en ännu större galax. Osv osv i all oändlighet, så länge som tiden existerar vilket den alltid kommer att göra. Denna uppbyggnad har strukturen av fibbonaccis talserie. Vilket är utbyggnaden av de gyllenesnittet. Som också är uppbyggnaden av cirkeln, glob. Delar man ett visst givet tal med det förgående närmar man sig det gyllene snittet ju högre tal man väljer.
Samma mattematiska fibonacci uppbyggnad av de oändliga har vi om vi skall zooma in och titta på på nära håll.. Tittar vi på jorden ser vi berg, hav, land och skog. Zoomar vi in ytterligare på exempelvis ett berg med 100 gångers förstoring växer en ny struktur upp. Och zoomar vi in den miljön ytterligare växer en ny struktur upp Dvs de går att zooma in universum i de oändliga lika så går de att zooma ut universum i de oändliga för allting som vi existerar i är tid (Energi). De är bara tiden som sätter begränsningen.
Lecic lag är den gudomliga mattematiska formeln till lycka. Som också har strukturen av fibonacci och de gyllenesnittet. Om du ger gott, får du gott tillbaka, om de finns två eller fler sätt att göra något och en av dessa leder till harmoni, så kommer någon att göra det på de sättet.
Tid och pris är samma sak. Tid och rum är samma sak. Universum är tiden i rummet,,
På min astro blogg har jag en bild som visar sambandet om någon vill se ? http://guldbubblan.blogg.se/?tmp=04214726
Hur är egentligen universum uppbyggt ?
-
- spamtest: JA