iOptron Tri-Pier 360 - Oanvänt, nytt i kartong.

Här kan registrerade medlemmar annonsera sina prylar till salu. OBS! Endast som har med astronomi att göra.
Post Reply
User avatar
Dodde
Posts: 10
Joined: 2020-01-29 07:57:30
spamtest: JA

iOptron Tri-Pier 360 - Oanvänt, nytt i kartong.

Post by Dodde »

Information om objektet:

https://www.ioptron.com/product-p/8037.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.cloudynights.com/topic/6495 ... 0-opinion/" onclick="window.open(this.href);return false;

OBS! Denna tripod från iOptron säljs numera i två revisioner. Detta exemplar är av den senaste och kan EJ passas ihop med Center Post P-8037-CP som krävs om man vill montera ett iOptron CEM60 på denna tripod. Efter kontakt med iOptron support stod det klart att dom själva inte ens var på det klara med dessa förändringar. Vänligen kontakta iOptron support för vidare frågor angående kompatibilitet.

Känner mig för om det finns intresse. Helt oanvänt, inköpt i april i år. Nypris från Rother Valley Optics i England är £740, ca 8400 SEK. Önskar 7500 SEK. Fraktalternativ är antingen avhämtning i östra sörmland, Nyköpingstrakten eller post. Vikt ~20kg.
mvh,

D
gorang
Posts: 172
Joined: 2018-01-26 18:46:42
spamtest: JA

Re: iOptron Tri-Pier 360 - Oanvänt, nytt i kartong.

Post by gorang »

Får man fråga varför du säljer ett så fint och stabilt stativ?
/Göran
TS Newton 8" ONTC808 med 3" Wynne Newtonian Coma corrector
ASI1600MMC kamera samt QHY5-III 1178 för guidning
ASI filterhjul med 7st 36mm filter
Sky Watcher AZ-EQ6GT stativ
Pixinsight, SGPro, DSS, och AstroArt program
AURORA flat ljuskälla
User avatar
Dodde
Posts: 10
Joined: 2020-01-29 07:57:30
spamtest: JA

Re: iOptron Tri-Pier 360 - Oanvänt, nytt i kartong.

Post by Dodde »

gorang wrote:Får man fråga varför du säljer ett så fint och stabilt stativ?
/Göran

Absolut! Finns två revisioner och den senare som jag ovetandes köpte saknar centerbult som kan ackommodera den montering jag äger.
mvh,

D

Return to “Säljes”