Inlägg från astronomiåterförsäljare

Information och erbjudanden från AstroSweden och TeleskopService.
Forum rules
Registrerade astronomisäljare får här posta erbjudanden och information om astronomiprodukter.
Post Reply
User avatar
skafar65
Posts: 1120
Joined: 2005-12-08 08:52:03
Location: Valleberga
Contact:

Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by skafar65 »

Får börja med att tacka Astronet och Robert för denna möjlighet för oss Astronomileverantörer i Sverige! Hittills har det varit lite av ett tabu för oss att skriva något både här och på Astronomiguiden. Vad jag förstått så gäller väl samma sak framöver då det gäller allmänna diskussioner om vad som ska köpas osv. I denna delen av forumet så får vi däremot ett "andningshål" där vi kan pusha för lite nyheter eller event. Det är bara (för tillfället) AstroSweden och Teleskopservice som kan lägga in trådar här. Alla kan som vanligt svara och lägga sig i diskussionen. Som tack för detta sponsrar vi Astronet och vi hoppas på ett bra utbyte i framtiden både oss i mellan och med alla här på Astronet.

Mvh //Micke
User avatar
Timo
Posts: 1114
Joined: 2005-12-10 00:08:59
Location: Immeln

Re: Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by Timo »

ja det är bra att ni syns och hörs någonstans här på forumet så vi får reda på vad som händer och är nytt på er front !
Timo
Everything has beauty,but not everyone sees it. Confucius
Starsoft
Posts: 1501
Joined: 2007-09-20 14:21:00
Location: Gävle
Contact:

Re: Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by Starsoft »

Helt klart ett bra initiativ.

Anders
Observatorium v2.0: http://www.hemlin.se/astroweb
User avatar
Bengt
Posts: 2627
Joined: 2005-12-31 09:38:40
Location: Örkelljunga
Contact:

Re: Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by Bengt »

Jag tycker Robert gör rätt i att öppna upp för samtliga handlare på detta sättet. Tror bara det gynnar hobbyn med lite astronyhetsinlägg.

Däremot har jag lite svårare för e-mejl "spam". Så jag hoppas inte det i framtiden blir sponsring som kopplas ihop med mejlkontot här.

Bengt
nico
Posts: 3
Joined: 2011-01-06 14:42:42
spamtest: JA
Location: Solna

Re: Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by nico »

Nu kommer språkpolisen här :) Forumet borde väl heta Återförsäljarinformation eftersom det är ett sammansatt ord.
Celestron Skymaster 15x70
Manfrotto 190xprob
Canon 450D
User avatar
Robert
Site Admin
Posts: 2983
Joined: 2005-12-06 11:07:12
spamtest: JA
Location: Alingsås
Contact:

Re: Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by Robert »

nico wrote:Nu kommer språkpolisen här :) Forumet borde väl heta Återförsäljarinformation eftersom det är ett sammansatt ord.
Tack. Det är löst nu. Känns lite krystat ord men det bästa jag kom på då. Om någon får en bättre ide är det bara att säga till.

Får säga välkommen med Till Astrosweden och TeleskopService. Antar att vi antagligen träffar på Rymdbutiken här med i framtiden.
Bra astrobutiken är vikta för astronomin i Sverige och fungerar ni bra så får vi nytta av det med. Genom samarbete kan vi stärka varandra.
User avatar
anivision
Posts: 393
Joined: 2010-04-15 23:21:17
spamtest: JA
Location: Tjörn

Re: Inlägg från astronomiåterförsäljare

Post by anivision »

Denna rubriken är nu flyttad till "annonser"-kategorin på forumet. Det passar på nåt sätt in bättre här...