Tack Lasse och Robert!

Allmän diskussion om A.O, synpunkter, ideér och förbättringar.
Post Reply
Jonas
Posts: 1891
Joined: 2005-12-06 12:13:45
spamtest: JA

Tack Lasse och Robert!

Post by Jonas »

Hejsan!

Jag skulle dessa självande sista dagar av året vilja rikta ett STORT TACK till dig Lasse för att du har byggt upp ASAK-sidan till den, i mitt tycke, bästa och mest heltäckande amatörastronomisidan i Sverige!
Visst, SAAF-sidan är bra (och kommer säkert att bli bättre) men fortfarande så är ASAK-sidan mer lättillgänglig i sin uppbyggnad.

Jag skulle också vilja rikta ett STORT TACK till dig Robert för att du tagit på dig arbete att utveckla forumet - och dessutom upplåta serverutrymme för detta.

Å både ASAK:s och privata vägnar önskar jag er båda

Ett Gott Slut på innevarande år och ETT GOTT NYTT ÅR!

"Må de klara mörkra månfria nätterna vara med er nästa år"

Bästa Hälsningar

Jonas
Lasse
Posts: 266
Joined: 2005-12-06 11:22:33
Location: Lund
Contact:

Post by Lasse »

Tack Jonas. Det är alltid trevligt med uppskattning och jag vill ju också tacka Robert för att han faktiskt räddade Astronet Online och gjorde det bättre än förväntat!

När vi nu klappar varandra på axlarna, så är du själv också föremål för uppskattning! Om du inte stött mig under mina nergångar och dystra stunder, så hade jag förmodligen ägnat mig åt meteorlogi istället, närmare bestämt moln- och nederbördsstudier... :)

Ha ett Gott Nytt år själv och även alla ni andra som aktivt medverkar i Astronet Online!
Hälsningar

Lasse
User avatar
Robert
Site Admin
Posts: 2983
Joined: 2005-12-06 11:07:12
spamtest: JA
Location: Alingsås
Contact:

Post by Robert »

Tack själva för att jag fick förttroendet att hjälpa till och det är alltid bra at ha flera ben att stå på så att inte en person gör allt jobb.

Jag har lite planer på några med trevliga funktioner som jag skall bygga ut det med men det blir völ ett bra projekt för mulna kvällar nästa år.

Ibland undrar man varför man inte är meterolog istället men varje gång det är klart och man är ute med teleskopen så inser man att astronomi är bäst :)

Gott nytt år.

Return to “Allmänt”