Piratenträffen reportage

Allmän diskussion om A.O, synpunkter, ideér och förbättringar.
Post Reply
User avatar
skafar65
Posts: 1120
Joined: 2005-12-08 08:52:03
Location: Valleberga
Contact:

Piratenträffen reportage

Post by skafar65 »

Hej på er!

Jag vill bara säga att jag tyckte reportaget från Piratenträffen var väldigt trevligt att läsa! Bilderna var också kanon! Ni verkade ha haft en mycket fin kväll och som vanligt önskar jag att jag hade varit med.
På något konstigt sätt har det fallit sig så dom sista gångerna att när det väl varit dags för Piratenträff så har mina familjemedlemmar blivit sjuka. Denna vecka var jag på akuten tre gånger! Detta i kombination med flyttbestyr och extremt mycket att göra på jobb gjorde att jag även fick ställa in denna gång.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Dessa Piratenträffar är verkligen guldkorn i tillvaron! Det är det jag tycker ni lyckats förmedla med ert reportage också. Kul grepp att låta en "newbie" skildra det från sin synvinkel.

Jag hoppas jag kan vara med en annan gång.

Mvh //Micke
Starsoft
Posts: 1501
Joined: 2007-09-20 14:21:00
Location: Gävle
Contact:

Post by Starsoft »

Jonas illustrationer i reportaget tycker jag är enormt fina. Trist att det inte finns någon aktiv förening här i närheten av mig, är riktigt avundsjuk på era träffar både i söder och i väst.
Jonas
Posts: 1891
Joined: 2005-12-06 12:13:45
spamtest: JA

Post by Jonas »

Hejsan,

Tack ska ni ha båda två!

Jo, det blev så småningom en bra kväll trots att vi länge var tveksamma. KAF-gänget blev lite ledsna för att de valde att inte åka (pga osäkert väder) men jag har sagt att vi ska försöka få in en träff till i år. Hoppas du kan närvara då Micke!

Bästa Hälsningar

Jonas
User avatar
Robert
Site Admin
Posts: 2983
Joined: 2005-12-06 11:07:12
spamtest: JA
Location: Alingsås
Contact:

Post by Robert »

Trevligt piraten reportage även om det tog min en kort men ändå liten stund att hitta det :)

För de andra som inte vet var direkt så finns piratenträff reportaget att läsa här: http://www.aquilastronomy.com/news/event071012.htm

Return to “Allmänt”