Senaste inläggen

Allmän diskussion om A.O, synpunkter, ideér och förbättringar.
Post Reply
User avatar
skafar65
Posts: 1120
Joined: 2005-12-08 08:52:03
Location: Valleberga
Contact:

Senaste inläggen

Post by skafar65 »

Hej Lasse. Jag saknar den där funktionen som visar dom senaste inläggen i forumet. Ibland hittar jag inte ens mitt eget när jag letar eftersom jag inte kom ihåg i vilken kategori jag lade in det i. Eftersom inte symboler eller något annat leder en till vad som är ett aktivt ämne eller nyligen upplagt (verkar inte fungera) så är det jättesvårt att leta efter datumen tycker jag.

Mvh //Micke
Lasse
Posts: 266
Joined: 2005-12-06 11:22:33
Location: Lund
Contact:

Post by Lasse »

Jodå, om du loggar in så kommer det att visar i vilka kategorier som det finns nya poster. Ikonen längst till vänster för varje kategori blir guldfärgad om det finns nya poster sedan ditt senaste besök. man kan också klicka på "View posts since last visit längst upp till höger på sidan, precis ovanför ramen.

Tyvärr vet jag inte om det går att skräddarsy typ a la AG. Vi får höra med programmeraren Robert.
Hälsningar

Lasse
User avatar
skafar65
Posts: 1120
Joined: 2005-12-08 08:52:03
Location: Valleberga
Contact:

Post by skafar65 »

Ok. Nu hittade jag det. Såg inte att det innan :shock: Det var precis det jag var ute efter. Tack.

Mvh //Micke

Ps i kväll mellan 18:00 och 21:00 finns det en lucka som jag tänker utnytja. Hoppas vädret bara kan hålla i sig! Ds
User avatar
Robert
Site Admin
Posts: 2983
Joined: 2005-12-06 11:07:12
spamtest: JA
Location: Alingsås
Contact:

Post by Robert »

Det skall gå att fixa en sådan funktion med men det kanske int blir innan jul. Nästa vecka riskerar att bli aldeles för uppbokad med saker.

Return to “Allmänt”